ByNoGame, Yandex Ads İş Birliği ile Gelirlerini 3 ayda %49 Artırdı
Yenilikçi çözümler sunan Yandex Ads, yeniden hedefleme ile Türkiye’de oyuncular tarafından en çok tercih edilen alışveriş sitesi ByNoGame’in gelirlerini 3 ayda %49 artırdı.
Tüm oyun ve oyun ürünleri ihtiyaçlarını karşılayan lider alışveriş sitesi ByNoGame, kurulduğu 2007 yılından bu yana sunduğu hızlı ve güvenli teslimat hizmetleriyle de oyuncular tarafından en çok tercih edilen alışveriş sitesi olarak öne çıkıyor.
Türkiye’nin en büyük oyuncu dostu e-ticaret sitesi ByNoGame, oyunlara ait dijital kod (epin kodu), item, skin, char gibi envanterleri bulundurmasının yanı sıra oyuncuların oyun envanterlerini kazanca çevirebilmelerine olanak sağlıyor. ByNoGame ayrıca izleyicilerin favori yayıncılarına bağış (donate) gönderebileceği ya da oyuncuların yayıncı olarak başvuru yapıp bağış alabileceği destekle uygulaması ile oyunculara katkı sağlıyor.
Yaklaşık 2 milyon üyesi bulunan ByNoGame, smart banner kullanarak e-ticarete özel dinamik yeniden hedefleme çözümü sunan Yandex Ads ile 8 Mayıs 2023 tarihinden itibaren reklam mecrası olarak iş birliği yapmaya başladı.
Yandex Ads’in hedef ülkelerdeki etkileyici kitle kapsamı, özel trafik kaynakları, şeffaf sonuçları ve dönüşüm başına öngörülebilir maliyet hesapları ile sunduğu neredeyse rakipsiz olan yeniden hedefleme çözümü, bir ürüne ilgi gösteren ancak satın alma gerçekleştirmeyen potansiyel müşterilere ulaşmak üzere tasarlandı.
Sektör uzmanlarına göre müşterileri bir alışveriş sitesine geri döndürmek, yeni müşteriler çekmekten daha uygun maliyetli oluyor. İdeal bir araç olarak öne çıkan yeniden hedefleme, kullanıcıların web sitesindeki ve uygulamadaki tercihlerine ve geçmiş eylemlerine bağlı olarak ürün önerilerini özelleştirebilme özelliği nedeniyle de birçok şirket tarafından birincil reklam formatı olarak seçildi.
Yandex Ads Öncü İş Ortağı dijital pazarlama ajansı AnalyticaHouse ise bütünsel bir dijital pazarlama stratejisi geliştirerek kampanyaya destek oldu. Bu kapsamda dinamik içeriğe sahip etkileşimli reklam banner’ları kullanıp, ürünleri görüntüleyerek etkileşime geçmiş olan kullanıcıları hedefledi. AnalyticaHouse, çok boyutlu dijital pazarlama çözümleri ile marka bilinirliğini artırma, edinme başına maliyeti optimize etme ve reklam harcamalarından elde edilen getiriyi artırma konularında önemli bir katkı sağladı.
E-ticaret sitesinde yürüttüğü yeniden hedefleme kampanyasıyla dikkate değer sonuçlar elde eden ByNoGame’in en önemli başarı göstergelerinden biri Reklam Harcamasının Getirisi’nde (ROAS) yaşanan %165’lik artış oldu. Ayrıca ByNoGame, dijital pazarlamada büyümenin önündeki en büyük engel olarak görülen satın alma maliyetini (CPA) %36, tıklama başına maliyetini ise (CPC) %44 oranında azaltmayı başardı. Üç ay içinde maliyetlerini azaltmasına rağmen tıklama sayısını yükselten ByNoGame, bu iş birliği sayesinde gelirlerini %49 oranında artırmayı başardı.
Her geçen gün bir önceki günden daha iyi olmayı amaçladıklarını vurgulayan ByNoGame CEO’su Murat Kömürcü, elde ettikleri sonuçlar ile ilgili açıklamada bulundu: “Mevcut oyun kategorilerimiz ile ürün çeşitliliğimizi artırmak ve müşterilerimizden aldığımız önerilerle birlikte kendimizi sürekli geliştirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Hedeflerimiz doğrultusunda daha fazla kullanıcıya erişebilmek için güvenilir bir iş ortağına ihtiyaç duyduk. Bu kapsamda alanındaki yetkinliği ve tecrübesiyle öne çıkan Yandex Ads ile iş birliği yaparak 3 ay gibi kısa bir sürede çok önemli başarıların altına imza attık.”
Yandex Ads’in e-ticaret verileri üzerinde özel olarak eğitilmiş yapay zekâ algoritmaları sayesinde işletmelerin gelirlerini en üst düzeye çıkarabileceğini vurgulayan Yandex Ads Türkiye, Orta Doğu ve Güney Asya Ajans İş Ortaklıkları Yöneticisi N.Bilge Atila, “Yeniden hedefleme çözümümüzle birlikte, Satın Alma Maliyeti (CPA), Tıklama Başına Maliyet (CPC) ve Reklam Harcamasının Getirisi’nde (ROAS) mükemmel sonuçlar göstererek alanında lider olan değerli müşterimizin beklentilerini karşıladığımız ve ByNoGame için önemli olan tüm hedeflere ulaştığımız için mutluluk duyuyoruz. E-ticaret müşterilerini tanıyan ve anlayan bir teknoloji üzerine kurulu olan yeniden hedefleme çözümümüz; şirketlerin maliyetlerini azaltıp, gelirlerini yükseltmenin yanı sıra marka bilinirliklerini de artırmanın etkili ve uygun maliyetli bir yolu olarak öne çıkıyor” dedi.
Yandex Ads Hakkında
Uluslararası BT şirketi Yandex’in bir parçası olan Yandex Ads, Doğu Avrupa ve BDT’nin lider reklam platformudur. Yandex Ads etkili pazarlama, ürün ve hizmetlerin tanıtımı, web sitelerinin ve uygulamaların reklamlardan para kazanması için eksiksiz bir araç setinin yanı sıra ayrıntılı uygulama analitiği ve yeniden hedefleme çözümleri sunar. Ürünlerimiz, veriye dayalı pazarlama kararlarına olanak sağlar ve reklam oluşturmak için yapay zekâ teknolojilerini kullanır.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı